LinkedIn Marketing
LinkedIn is hét wereldwijde zakelijke netwerk. Professionals vinden elkaar hier, bedrijven hebben een plek, recruiters zijn er actief en je LinkedIn-profiel is tegenwoordig actueler dan je CV. LinkedIn biedt tevens mogelijkheden om nieuwe contacten op te doen of te solliciteren op de vele vacatures die door bedrijven worden geplaatst.
Workshop LinkedIn voor medewerkers
Je medewerkers zijn één van je belangrijkste assets van je organisatie. Het is dan zonde als zij op LinkedIn een slecht onderhouden of helemaal géén profiel hebben. Vooral als ze een functie hebben waarbij ze zichzelf moeten profileren of met anderen contact moeten onderhouden, zoals sales, account management, HR, directie, relatiebeheer en recruitment.
Wat kan ik voor je betekenen?
- Een workshop op maat voor je organisatie of afdeling
- Op basis van de groepsgrootte één of twee dagdelen
- Gegeven op locatie (in-house) of extern indien gewenst
- Volledige check van medewerkersprofielen 1 maand na de training
Inrichting LinkedIn Company Page
Om je medewerkers goed te faciliteren in wat ze van je organisatie delen, is een goed ingerichte Company Page onontbeerlijk. Daarnaast zijn potentiële werknemers op zoek naar je bedrijf (en volgen ze je). Ook is het de basis om vanuit te adverteren en zakelijke content marketing te bedrijven.
Wat kan ik voor je betekenen?
- Een goed ingerichte Company Page, gebaseerd op je (huis)stijl
- Eventuele Showcase Pages voor onderdelen van je organisatie
- Uitleg over gebruik, content marketing en adverteren
Customer Journey Presentatie
Regelmatig verzorg ik presentaties over Customer Journeys. Op basis van mijn boek Customer Journey in kaart in 60 minuten neem ik je mee in de 10 stappen in een klantreis, inspirerende voorbeelden, ideeën en toepassingen en schets ik vragen die je voor jezelf kunt beantwoorden. De duur van zo’n presentatie is minimaal een half uur en maximaal 1,5 uur. Indien gewenst pas ik de inhoud aan aan de doelgroep, zoals een organisatie, vereniging, vakgebied of hogeschool.
In deze presentatie behandel ik onder andere:
- Wat is een Customer Journey en welke varianten zijn er?
- Hoe ziet een bedrijf een klantreis en wat ziet een klant vanaf zijn kant?
- Welke ontwikkelingen en trends zijn er te onderscheiden?
- Welke rol spelen data en advertising in het geheel?
- Welke rol spelen social media, e-mailmarketing en CRM in het geheel?
- Wat is omnichannel en hoe verhoudt zich dit tot klantreizen?
- Tips en tricks om je eigen customer journey in kaart te brengen.