About Me

Bijna 20 jaar online marketing ervaring

"You can't stop the waves, but you can learn how to surf"

Eind jaren ’90 begon de internetrevolutie in Nederland. Ik was halverwege mijn tienerjaren en begon websites te bouwen in HTML. Sindsdien heeft de digitale wereld mij niet meer los gelaten. Naast mijn informatica-achtergrond heb ik Bedrijfskunde gestudeerd en leer elke dag, zodat ik altijd op de hoogte ben van de vele ontwikkelingen in het vakgebied van online marketing en communicatie.

Inmiddels ben ik meer dan 15 jaar werkzaam in dat vakgebied. Naast mijn specialistische kennis in diverse vakgebieden heb ik een strategische visie op online marketing ontwikkeld. Als consultant ben ik in de loop der jaren bij veel bedrijven en merken over de vloergeweest. Van start-ups tot multinationals, van E-commerce shops tot productiebedrijven en van goede doelen tot winkelketens.

Ik deel graag mijn kennis. In blogs, presentaties, gesprekken en boeken. In 2014 verzamelde ik modellen over de inzet van social media voor bedrijven in het Social Media Modellenboek en in 2017 schreef ik over het brede thema ‘klantreizen’ in Customer Journey in kaart in 60 minuten.

Mijn motto lees je in de ondertitel. Je kunt klagen over de snelheid van sommige ontwikkelingen, of het feit dat iets verandert terwijl je het net onder de knie had, maar als je leert om hier mee om te gaan, kom je het verst.

Sinds 2018 werk ik zelfstandig onder de naam Kaiola.

Zoals je onder Diensten kunt zien, ben ik breed inzetbaar. Elk aspect van online, marketing, communicatie en innovatie vind ik leuk om te doen of om over te adviseren. Dat betekent dat ik mijzelf als generalist zie, maar regelmatig ook de diepte in ga.

Mijn advies en strategische visie hang ik vaak op aan de Customer Journey. Naast mijn boek hierover, geef ik regelmatig presentaties en trainingen, zowel voor grote als kleine groepen of organisaties. Names Frankwatching geef ik trainingen over Google Ads en Customer Journeys.

Door mijn werkervaring bij online marketingbureaus CMCG en Storm Digital heb ik kennis van specifieke vakgebieden zoals advertising, data, analytics, social media, e-mailmarketing en SEA. 

Zoals je merkt kan ik niet echt een keuze maken, ik vind het juist een sterkte om van alle markten thuis te zijn. Daarom zijn alle uitdagingen en vraagstukken welkom: van strategisch tot uitvoerend, presentatie of workshop en zelfs als interim marketeer ga ik graag aan de slag. Weet jij al waar je me voor nodig hebt? Neem contact op. Ook als je het (nog) niet weet natuurlijk.

Logo 1

Email Marketing

Lorem ipsum dolor sit amet, cu usu cibo vituperata, id ius probo maiestatis inciderint, sit eu vide volutpat.

LEARN MORE
Logo 1

LinkedIn Marketing

Lorem ipsum dolor sit amet, cu usu cibo vituperata, id ius probo maiestatis inciderint, sit eu vide volutpat.

LEARN MORE
Logo 1

Facebook Marketing

Lorem ipsum dolor sit amet, cu usu cibo vituperata, id ius probo maiestatis inciderint, sit eu vide volutpat.

LEARN MORE
Logo 1

Content Marketing

Lorem ipsum dolor sit amet, cu usu cibo vituperata, id ius probo maiestatis inciderint, sit eu vide volutpat.

LEARN MORE
Logo 1

Customer Journeys

Lorem ipsum dolor sit amet, cu usu cibo vituperata, id ius probo maiestatis inciderint, sit eu vide volutpat.

LEARN MORE
Logo 1

Google Ads/Adwords

Lorem ipsum dolor sit amet, cu usu cibo vituperata, id ius probo maiestatis inciderint, sit eu vide volutpat.

LEARN MORE
Logo 1

Strategy & Advisory

Lorem ipsum dolor sit amet, cu usu cibo vituperata, id ius probo maiestatis inciderint, sit eu vide volutpat.

LEARN MORE
Logo 1

Interim Marketing

Lorem ipsum dolor sit amet, cu usu cibo vituperata, id ius probo maiestatis inciderint, sit eu vide volutpat.

LEARN MORE

Wat kan ik voor je betekenen?

Scroll to Top